top of page

RTG DATA & HORSENS IT-SERVICE - INFO VEDR. CORONAVIRUS SITUATIONEN
 

  • Telefon og Fjernsupport udføres som normalt og anbefales frem for fysisk supportbesøg

  • Supportbesøg udføres i begrænset omfang

  • Levering til din dør anbefales frem for afhentning i butikken

 

Vedr. Butiksbesøg og indlevering af enheder til reparation
- Kun efter aftale på tlf. 82 43 47 42 eller mail (har du ikke en aftale så er der lukket)
- Der laves kun aftale med 1 kunde ad gangen og med en ½ times mellemrum
- Du og jeg afspritter hænder ved indgang og når butikken forlades
- Vi holder størst mulig afstand
- Betaling: MobilePay og kontaktløs kort betaling foretrækkes frem for kontant betaling

Vedr. Supportbesøg
- Har du eller jeg bare de mindste symptomer på sygdom vil supportbesøg ikke være muligt
- Du skal oplyse om alle problemer/fejl jeg skal løse inden besøget finder sted
- Jeg medbringer eget afsprittet tastatur og mus
- Jeg afspritter hænder før og efter besøg
- Vi skal holde størst mulig afstand

Vedr. Levering
- Det er muligt at få varer leveret gratis til din dør
- Levering med GLS eller personligt
- Personlig levering: Tidspunkt aftales, varer blive stillet ved din dør, jeg ringer inden jeg forlader området
- Betaling: MobilePay ved levering eller forudbetaling (kontanter modtages helst ikke)

Vedr. Bestilling på Webshoppen
- Udføres som normalt og varer sendes med GLS Pakkeshop eller direkte til din dør

 

Webhosting og PC Health Service Abonnementer
- Ingen ændringer

bottom of page